Hovedfag i pedagogikk

Sunday, May 27, 2007

Tilbakemelding på min tekst

Min tekst
En form som passer meg… trekker inn refleksjoner, lykkes med det. Nydelige overganger mellom overskriftene til . Stole mer på meg selv, hva ville vært min tekst… enda mer ekte og genuin… gå djupere ned i konkretiseringen, hva ting innebærer. (På vei mot en form i opposisjon til noe…). Gjør overskriftene til mine… Ta tak i nettverket… en tekst hvor jeg er på vei inn i noen. Løfte det tidligere fram.

Refleksjoner - et vanskelig ord, rommer så mye og rommer så lite… refleksjoner over hva hvor skal du hen… prøver å henge på… Klarer du å holde, den refleksive, litt lekne … flyktige… lurer meg flere steder. Klarer du å fokusere på en substans… uten at det blir overfladisk, hvordan skal du bli substansiell interessant.

Poenget er jo maten… hvordan man behandler det… showing versus telling (avtrykket)… fenomenalt bra opplegg… avgrenset periode… det er maten… hva vi gjør, hva vi ser, hvordan vi tenker… ikke i strid ned noe vitenskaplig, selve kjernen i vitenskapen… gjennomsyre… henvise til andre --- ruste seg i form av teori... Trekke inn samtalepartnere, her ser jeg at det stemmer… gripe tak om noe… i samtale med andre stemmer… fylle på med noter… Eget teoretisering… "øverskridandet", hva jeg selv

0 Comments:

Post a Comment

<< Home